کلید مراقبت بهداشتی

Why should we use shopping?بر اساس گزارش آژانس حفاظت از محیط زیست، بیش از یک خانه از هر پنج خانه در ایالات متحده برای تصفیه فاضلاب خود به مخازن سپتیک متکی است. سیستم هایی که پمپ دارند ممکن است به بررسی های مکرر بیشتری نیاز داشته باشند – حداقل یک بار در سال، اگر نه بیشتر. مزایا بسیار بیشتر از معایب آن است، و این بیشتر به معنای فعال بودن است تا اینکه نیاز به «کاوش عمیق» یا انجام هر کاری خیلی بد باشد.

تصفیه فاضلاب چیست؟

موانع محصولات Predator برای مطابقت با استاندارد استرالیا 3533.4 برای اجاره کارت طراحی شده اند و توصیه می شود در صورت استفاده برای انحراف کارت ها در امتداد مسیرهای مستقیم و مناطق با سرعت بالا، بدون بالاست اضافی استفاده شوند. میلیون ها ماهی را از بین برد، اما همچنین باعث از بین رفتن بسیاری از تنوع زیستی که در تالاب داریم.

Introduction To Septic Tank

بنابراین امروز بیش از 600000 مخزن سپتیک داریم که به نهرهای جزر و مدی و کانال هایی که به تالاب رودخانه هند می ریزند، می ریزند. تالاب رودخانه هند به طول 156 مایل در امتداد ساحل شرقی فلوریدا امتداد دارد. دانشمندان می گویند رودخانه به شدت توسط آبی که از دریاچه Okeechobee در نزدیکی آزاد شده است، آلوده شده است، که به طور منظم برای جلوگیری از سیل تخلیه می شود. با این حال، آب دریاچه Okeechobee تنها مقصر نیست.

چرا باید از تصفیه فاضلاب استفاده کنیم؟

همانطور که آب به خاک یا زمین تخلیه می شود، باکتری ها از بین می روند. بسیاری از آنها آلوده به باکتری E.Coli و مقاوم به آنتی بیوتیک هستند که معمولاً در فاضلاب انسان از مخازن سپتیک یافت می شود. اگر خاک به اندازه کافی متراکم باشد می تواند باکتری ها و ویروس ها را فیلتر کند…

به یاد داشته باشید، سپتیک تانک شما فیلتر سیستم فاضلاب شما است و برای جلوگیری از آسیب به بستر سپتیک شما باید تمیز شود. بستر نی یا تالاب ساخته شده شکل طبیعی تصفیه فاضلاب خانگی یا صنعتی است.

مخازن در زیر زمین نصب می شوند و زباله های حمام، آشپزخانه و ماشین های لباسشویی را دریافت می کنند. سپتیک تانک های بتنی با محدودیت های مشابهی روبرو نیستند. او می گوید آثار آلودگی انسان از سپتیک تانک ها در همه جا وجود دارد، شیرین کننده های مصنوعی، استامینوفن، ماده موثره در تایلنول و مواد مدفوع. تصاویر و ویدئوهای آلودگی در سراسر شبکه های اجتماعی منتشر شده است. شکوفه ها بیش از نیمی از علف های دریایی تالاب را در طول پنج سال گذشته از بین بردند.

راک استار بودن در صنعت شما یک موضوع سپتیک تانک است

می‌توانید چیز دیگری که با انباشته شدن سپتیک تانک‌ها اتفاق می‌افتد را ببینید، تجمع گل و لای در طول زمان است، زیرا جلبک‌ها شکوفا می‌شوند و می‌میرند و این لجن سیاه را تشکیل می‌دهد. این مواد مغذی موجود در آب از فاضلاب و کودها می‌آیند و می‌توانند شکوفه‌های جلبکی را تحریک کنند – زمانی که جلبک‌ها خارج از کنترل رشد می‌کنند، نور خورشید را مسدود می‌کنند و آب اکسیژن را از دست می‌دهند.

ما در تالاب رودخانه هند به دلیل مقادیر بیش از حد مواد مغذی مانند نیتروژن و فسفر که باعث شکوفه های مضر جلبک می شوند، با بحران مواجه هستیم. در ماه می، رودخانه سنت لوسی، که بخشی از تالاب رودخانه هند است، به حدی آلوده شد که وزارت بهداشت فلوریدا به ساکنان هشدار داد که به آب دست نزنند. زهکشی جلبک های اضافی و رواناب کود کشاورزی را به رودخانه می ریزد.

این جلبک سبز آبی سمی بخش هایی از رودخانه را خفه کرد و گاوهای دریایی در معرض خطر را خفه کرد. Earth911 یک منبع جهانی است که به شما کمک می کند سایه سبز خود را پیدا کنید. سیستم سپتیک یک سیستم تصفیه فاضلاب در محل است که زباله های خانگی (پساب) را پردازش و تصفیه می کند. در داخل مخزن، زباله های جامد از زباله های مایع جدا می شوند.

فاضلاب تمام اتصالات لوله کشی به سمت مخزن سپتیک جریان می یابد، جایی که توده های سنگین به پایین ترین نقطه فرو می روند، جایی که فعالیت باکتری باعث ایجاد لجن و بخارات هضم شده می شود. سپس مایع به زمین می ریزد. Minimum Liquid Surface Area، از ایالت نیویورک، به سطح ارائه شده برای مایع توسط عرض مخزن بر اساس ابعاد طول اشاره دارد.

10 مسائل باید فوراً درباره آشنایی با سپتیک تانک فاضلاب

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد آشنایی با سپتیک تانک فاضلاب بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما