بررسی سئو چیست

هزینه کلی سئو سایت طی چندین ماه و عملا بصورت قسطی پرداخت می شود. بصورت ساده، SEO یا بهینه سازی برای موتور های جستجو به شما کمک می کند تا توسط مخاطبین آنلاین که در حال جستجو در یکی از سرچ انجین هایی مانند Google و Bing هستند، دیده شوید و محتوای خود را در اختیار آن ها بگذارید. بهینه سازی سایت نیز از تغییراتی هستند که با گذر زمان نتایج آنها مشخص میشود. با بررسی آمار بازدید و رتبه الکسا در چند سایت با موضوعات مختلف میتوان این مورد را به خوبی تشخیص داد.

روشهای مختلف و زیادی برای بهینه سازی این فایل وجود داره. در واقع سئوی سایت تکنیکال، به بهینه سازی وب سایت و سرور اشاره دارد که به موتور های جستجو کمک می کند تا سایت شما را به طور موثرتری بازدید کرده و ایندکس کنند (برای کمک به بهبود رتبه بندی ارگانیک). در قسمتهای زیر به بخشهای مهمی که در تولید محتوا و سئو اهمیت بیشتری دارد اشاره کنیم و توضیحات جامعی در اختیار شما قرار دهیم. این ابزارها، بهترین موارد در زمینه تجزیه و تحلیل بک لینک هستن و بعضی از اونها حتی به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیره. کاربرد سئو این است که متوجه شویم الگوریتم های موتورهای جستجو بر حسب چه موارد و معیارهایی سایت ها را رتبه بندی می کنند تا با انجام مهندسی معکوس و متوجه شدن و رعایت کردن این معیارها ، سایتمان به نتایج اول دست پیدا کند!

اما اگر اینکار به صورت اصولی انجام شود گوگل به سایت شما پاداش ماندگاری میدهد. روزانه چندین هزار مقاله، محصول و خدمت در سطح وب منتشر می شود و گوگل چگونه تشخیص می دهد که کدام وبسایت باید در رتبه 1 و کدام سایت باید در رتبه 40 قرار بگیرد؟ مثلا یک سایت عمومی و تفریحی با بازدید روزانه 20 هزار نفر رتبه 2000 الکسا در ایران است ولی یک سایت تخصصی در حوزه سئو یا بازاریابی دیجیتال با کمتر از 2000 بازدیدکننده در روز میتواند به رتبه زیر 1000 ایران برسد.

گوگل روز به روز تغییرات زیادی در هسته خود برای آن هدف اصلی ایجاد می کنند. اما باید گفت که سئو شامل بخش های گوناگونی است که برای دستیابی به نتیجه درست باید همه آن ها با هم اعمال شوند که در اینجا عناصر اصلی یک استراتژی سئو خوب آورده شده است. لازم به ذکر است که خود کسب و کارها هم می توانند یک پروپوزال را طراحی و سؤالاتشان را در آن مطرح کنند. به عنوان مثال سایتی که حدود یک سال از طراحی آن می گذشت، بدون هیچ ورودی به ایران وب لایف سپرده شد و پس از گذشت 6 ماه، به میانگین ورودی 400 نفر در روز رسید. در روز بازدید چند هزارتایی کسب میکنند. شرکت سئو ایران با داشتن دانش و سابقه فراوان در زمینه سئو سایت می تواند کسب و کار شما را گسترش دهد و به شما کمک کند تا در صفحه یک گوگل باشید و مشتریان بیشتری جذب کنید.

اما نباید تصور کنید که لینکهای nofollow هیچ نقشی در سئوی خارج از صفحه ندارند. شما باید از روش سئو کلاه سفید اقدام کنید که این کار نیازمند صبر می باشد، اما چرا سئو کلاه سفید، آیا سئو سیاه هم وجود دارد؟ سئو چیست و چرا مهم است؟ نکته مهم دیگر در مورد بک لینکها توجه به تفاوت بین لینکهای dofollow و nofollow است. سایت الکسا اعلام کرده که اطلاعات را براساس طیف وسیعی از تولبارهای مختلف که به سیستم آن متصل هستند جمع آوری میکند در حالیکه استفاده از تولبار امر رایجی در فضای عمومی وب نیست و هیچ اطلاعاتی در مورد محبوبیت و گستردگی استفاده از آنها ارائه نشده است.

زمانی که این سه کلمه را در گوگل مینویسیم و دکمه اینتر را میزنیم، موتورهای گوگل بکار میافتند و توسط نرم افزارهایی خاص عبارت جست و جو شده ما را در صفحات ایندکس شده مختلف موجود در همه سایتها پیدا میکنند و نتیجه آن صدها هزار صفحه میشود که همگی آنها این عبارت را در خود دارند. منبع آنها از دامنه های مختلف است. این ویژگی بسیار مفید است. با این تفاصیر قطعا سرمایه گذاری در سئو سایت، نرخ بازگشت سرمایه ارزشمندی برای شما میتواند داشته باشد. قیمت خدمات سئو هر شرکت با شرکت دیگر متفاوت است اما معمولا بهترین شرکت های سئو، قیمت رنج متوسطی دارند که با توجه به نمونه کار های مختلفی که کار کرده اند، معقول است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد گروه سئو تلگرام (t.me) لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما