جزئیات واضح و بی طرفانه درباره وکیل مالیاتی (بدون همه تبلیغات)

هر چه که باشد، راهی برای حل آن وجود دارد. همچنین قابلیت‌های ویرایش را ضروری می‌داند، نمونه‌ای در مورد افسر آلبوکرکی که دوربین بدنش را هنگام پاسخ دادن به صحنه و یافتن یک کودک در حال خفه شدن روشن کرد. تمام شدن پول در کشوری که در آن زبان صحبت نمی‌کنید، آداب و رسوم را نمی‌دانید و/یا شبکه پشتیبانی ندارید، حتی ترسناک‌تر از خراب شدن در خانه است. اینکه باید تخم لانه خود را برای مراقبت طولانی مدت خرج کنید – که به راحتی می تواند به ده ها و حتی صدها هزار دلار برسد، بسته به کیفیت و طول مدت مراقبت – چیزی نیست که در طول این مدت برای آن پس انداز کرده اید. شغل شما. از دست دادن یک هزینه ماهانه مکرر در صدها یا هزاران دلار مانند پرداخت وام مسکن، افزایش فوری و قابل توجهی در درآمد است.

IRS می تواند از این اطلاعات استفاده کند تا مطمئن شود که شما تمام درآمد خود را در پایان سال گزارش کرده اید. پرداخت بدهی فزاینده کارت اعتباری احتمالاً کاربرد بهتری برای درآمد اضافی خواهد داشت، زیرا کارت‌های اعتباری تقریباً همیشه نرخ بالاتری نسبت به وام مسکن دارند. 5. شما می توانید از یک خانه به عنوان هر دو به نفع خود استفاده کنید. اگر برای مراقبت از یک کودک (زیر 13 سال) یا یک فرد دارای معلولیت (در هر سنی) به شخصی پول می دهید تا بتوانید کار کنید، به دنبال کار باشید یا به طور تمام وقت در مدرسه حضور داشته باشید، شانس خوبی برای واجد شرایط بودن وجود دارد. اعتبار مالیاتی مراقبت از کودکان و افراد وابسته. شاید بهترین راه برای دانستن اینکه آیا با شما به عنوان یک کارمند رفتار می شود یا یک "پیمانکار مستقل" این است که به مالیات خود نگاه کنید. غرامت غیرکارمند هر نوع غرامتی است، از جمله کارمزدها و پورسانت ها، که یک کسب و کار به شخصی که کارمند نیست می پردازد. خدمات درآمد داخلی، کارگران غیرکارمند را خوداشتغال می‌داند، حتی اگر در واقع صاحب یک کسب‌وکار نباشند.

علاوه بر این، حتی در غیاب سرکوب عمدی آنها، رشد چیزهای جدید ممکن است به سادگی از طریق عدم تشخیص مانع شود. حتی اگر سوابق دقیقی نگه دارید، با یک CPA مشورت کنید و مالیات خود را به موقع ثبت کنید، ممکن است زمانی فرا برسد که حسابرسی شوید یا یک صورتحساب مالیاتی غیرمنتظره دریافت کنید. هر کسب و کار یا سازمانی که در طول یک سال حداقل 600 دلار به پیمانکار مستقل پرداخت کند، ملزم به صدور 1099-MISC برای کارگر است. برای اینکه فکر نکنید مقامات مالیاتی ممکن است متوجه پرداختی در اینجا یا آنجا نشوند، به خاطر داشته باشید که کسب و کار نیز باید یک کپی از 1099 را به IRS صادر کند. جان بوگل، بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری ونگارد (که بیش از 1 تریلیون دلار دارایی دارد)، اشاره می کند که سرمایه گذاری یک صنعت 600 میلیارد دلاری را تشکیل می دهد. وقتی پول را در دست ندارید پس انداز کردن آسان ترین کار است. شما در واقع تصمیم می گیرید که آیا آن پول را خارج از کنترل خود پس انداز کنید یا خیر.

شما می توانید به تصمیم یک نماینده حسابرسی و تلاش های جمع آوری برخی از نمایندگان مجموعه ها اعتراض کنید. افراد از طیف وسیعی از پیشینه ها و دیدگاه ها در سیا کار می کنند و تیم های متنوع ما دلیلی هستند که می توانیم کشورمان را ایمن نگه داریم. یک قانون خوب این است که با ادامه زندگی، درصد پیوند خود را نزدیک به تنظیم سن خود نگه دارید. بنابراین اگر 30 ساله هستید، حدود 30 درصد از پرتفوی شما باید در اوراق قرضه باشد. اگر شما یک پس انداز جوان هستید و صاحب خانه هستید، بهتر است مراقب نرخ بهره باشید. شما خوب بوده اید که به تخم لانه خود دست نزنید. کاهش هزینه های سرمایه گذاری تا حد امکان یکی از راه های معقول برای محافظت از تخم مرغ لانه است. شما یک تخم مرغ لانه می خواهید که بتواند سالانه بین 70 تا 90 درصد از حقوق قبل از بازنشستگی شما را تحویل دهد. پس‌انداز کردن برای سال‌ها فقط برای اینکه بتوانید سالانه 70 تا 90 درصد از حقوق قبلی خود را در زمان بازنشستگی دریافت کنید، ایده‌ای مبهوت کننده به نظر می‌رسد. متأسفانه هیچ کدام از ما نمی توانیم بگوییم چگونه و چه زمانی می میریم. این یک فکر بسیار ناامیدکننده است، مطمئنا، اما همه ما یک روز خواهیم مرد.

یکی این است که به سادگی در همان محل کار بمانید. این شکل تخصصی بیمه هزینه های مراقبت های بهداشتی را پوشش می دهد که بسیار فراتر از یک بستری معمولی در بیمارستان است. به عبارت دیگر، از حساب پس انداز خود دور بمانید. تخمین زده می شود که بیش از هشت نفر از هر 10 سرمایه گذار در ایالات متحده سهام در صندوق های سرمایه گذاری مشترک دارند. ایالت ها ممکن است محدودیت های محرومیت کمتری نسبت به دولت فدرال داشته باشند، اما هیچ ایالتی برای املاک کمتر از 1 میلیون دلار مالیات ندارد. علاوه بر این، آنها همچنین بینشی در مورد تغییرات آتی در قوانین فدرال و ایالتی خواهند داشت، که می تواند بر مالیات های شما در آینده تأثیر بگذارد و به شما زمان می دهد تا بر اساس آن برنامه ریزی کنید. در واقع، حدود یک سوم افرادی که طرح 401(k) در محل کار خود دارند، مشارکتی ندارند.

اگرچه AssistU Virtual Assistant را به عنوان شخصی تعریف می‌کند که پشتیبانی طولانی‌مدت اداری برای مشتریان ارائه می‌کند، بسیاری از افراد خود را به عنوان VA معرفی می‌کنند و مهارت‌هایی از ورود داده‌های اولیه گرفته تا طراحی وب تا حسابداری را ارائه می‌دهند. اما از آنجایی که من فکر می کنم مرزها احمقانه هستند، ترجیح می دهم جهانی را ببینم که در آن این مفهوم شریف توزیع مجدد مالیات در همه کشورها و قاره ها جهانی شود. همچنین باید سرمایه گذاری در اقتصادهای سرتاسر جهان را در نظر بگیرید، نه در شرکت هایی در تعداد انگشت شماری از کشورها یا یک منطقه. هر دو مزایا و معایب خود را دارند (به نکته 6 مراجعه کنید) و به طور گسترده در شرکت های متوسط ​​تا بزرگ در دسترس هستند. در واقع می‌توانید مقدار دلاری که مستقیماً به کارهای خیریه می‌رود را در وب‌سایت‌های فرم 990 سالانه مورد نیاز آن سازمان برای تحقیقات بشردوستانه و مرکز ملی آمار خیریه بررسی کنید تا آخرین 990 فرم را برای بنیادهای خصوصی و عمومی در دسترس قرار دهد. خیریه ها اینها تنها چند نمونه از این هستند که چگونه یک وکیل مالیاتی با تجربه نیویورک می تواند با آژانس های مالیاتی مذاکره کند تا میزان بدهی شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

بوی تعفن می دهد، اما همچنین به سبد سهام شما این شانس را می دهد که برای چند سال دیگر ارزش خود را افزایش دهد. فردی که به شدت درگیر تنها یک نوع سرمایه گذاری است، در صورت وجود بازارهای مرتبط با آن مخزن سرمایه گذاری، در برابر مشکلات مالی آسیب پذیرتر است. به تعبیر بوگل، مهم نیست که بازارها چگونه هستند، شرکت های سرمایه گذاری همچنان بیش از نیم تریلیون دلار در سال درآمد دارند. همچنین ممکن است در نظر داشته باشید که در بیش از یک حساب مشارکت داشته باشید. مدت زیادی است که بحث بر سر اینکه کدام یک ارجح است وجود دارد – Roth IRA، که در آن پس‌اندازها در هنگام پرداخت مالیات مشمول مالیات می‌شوند، یا 401(k)، که در آن مشارکت‌ها تا زمانی که حذف نشده‌اند، یا تا زمانی که حساب سررسید، مشمول مالیات نمی‌شوند. بله، احتمالاً آن پول نیز مشمول مالیات می شود. وقتی شما آن را در IRA می گذارید، از آن پول مالیات نمی گیرد.

از جمله محبوب ترین ها می توان به طرح 401 (k) و IRA (حساب بازنشستگی انفرادی) اشاره کرد. عمده تحولات این طرح در زیرمجموعه های DMC خواهد بود. نگرانی فزاینده ای وجود دارد که پیشرفت های اخیر در ارتباطات راه دور به اندازه این فناوری های قدیمی برای مصرف کننده مهم هستند. خبر خوب این است که ما به طور کلی سالم تر و فعال تر هستیم، به این معنی که می توانیم مدت طولانی تری نیز کار کنیم. به همین دلیل خرید بیمه مراقبت طولانی مدت ایده خوبی است. مسافران می‌توانند از Amtrak برای اتوبوس شاتلی که به Empire Builder روزانه در لا کراس، ویسکانسین متصل می‌شود، بلیط بخرند. آنها توسط موزه Peabody Essex در ماساچوست نگهداری می شوند. هر یک از این مقامات منتخب به عنوان مدیر دفتر خود عمل می کنند و به ساکنان شهرستان اولمستد پاسخگو هستند. مالیاتی است که بر ارزش کالاها یا خدمات فروخته شده اخذ می شود.

سایر کادرها درآمد حاصل از منابعی مانند اجاره، حق امتیاز، فعالیت های ماهیگیری حرفه ای، فروش کالاهای مصرفی و درآمدهای بیمه محصولات را فهرست می کنند. ورشکستگی درآمد – این شرکت نمی تواند بدهی کارت اعتباری را خرج کند، زیرا سررسید آنها کاهش می یابد. سپس شما باید تبدیل به یک سگ مهاجم شوید و متمایل به پرداخت تهاجمی بدهی کارت اعتباری خود شوید. آیا بخش قابل توجهی از درآمد ماهانه شما به شرکت های کارت اعتباری ارسال می شود؟ برنامه یکپارچگی بازپرداخت فقط با بازگشت اعتبار سروکار دارد، یعنی یک بازگشت GST/HST که درخواست بازپرداخت می کند. جنبه منفی این است که شما نمی توانید "اعتبار فوری" را در فروشگاه های بزرگ دریافت کنید. تحت این برنامه‌ها، مشارکت نکردن مانند رد کردن پول رایگان است – با بهره مرکب. به طور کلی، این سوال به این موضوع مربوط می شود که آیا کسب و کار کنترل می کند که کارگر چگونه و چه زمانی کار را انجام دهد. اغلب کلید تعیین وضعیت استخدام قرارداد بین کارگر و کسب و کار است. اگر کارفرما به سادگی یک کار را با مهلت تعیین کند و به کارگر اجازه دهد کار را انجام دهد، احتمالاً به نفع وضعیت پیمانکار مستقل است.

امتیاز حسابدار-مشتری بسیار ضعیف است، و شنیدن داستان هایی از حسابدارانی که به مشتریان خود تلنگر می زنند و برای رهایی از مشکلات احتمالی علیه آنها شهادت می دهند، غیر معمول نیست. یک وکیل مالیاتی می تواند به شما کمک کند تا با IRS مذاکره کنید تا پرداخت ماهانه کمتری دریافت کنید و در عین حال بدهی خود را در مدت زمان معقولی بازپرداخت کنید. در حالی که یک وکیل می تواند به شما در روند مالیات کمک کند، آنها تنها کسانی نیستند که می توانند به شما کمک کنند. یک وکیل مالیاتی عالی جورجیا اگر تجربه قابل توجهی در برخورد با IRS داشته باشد، می تواند به شما کمک کند. یکی از طعنه های بزرگ پس انداز خوب این است که اغلب مستلزم انجام برخی هزینه های جدی است، حداقل در ابتدا.

این به احتمال زیاد کم محبوب ترین نکته است، اما واقع بینانه ترین نکته است. او محاکمه هایی را در برابر حداقل 6 قاضی دادگاه مالیاتی انجام داد. این فرم از نظر فنی برای ردیابی آنچه که فدرال رزرو «درآمد متفرقه» می نامند طراحی شده است. با این حال، برای پیمانکاران، شبیه W-2 است که نشان می‌دهد چقدر در طول سال درآمد داشته‌اید، رقمی که سپس برای تعیین مسئولیت مالیاتی شما استفاده می‌شود. این بیشتر به این دلیل است که کارفرمایان خواهان قانونی و مالی نیستند. کارفرمایان مالیات های تخمینی را از چک های حقوقی صادر شده برای پیمانکاران مستقل کسر نمی کنند. شما باید مقداری از درآمد قبل از مالیات خود را برای کمک به پس انداز بازنشستگی به صورت ماهانه یا دو هفته ای تعیین کنید و آن را از حساب خود خارج کنید. چک حقوق، درست مانند مالیات‌های شما. به طور فزاینده‌ای، ایده خروج از نیروی کار در سن 65 سالگی به سمت بازنشستگی با چک‌های تامین اجتماعی پیش می‌رود.

درخواست شناسایی به این معنی نیست که شما مشکوک هستید، الزامات شناسایی جدید برای همه مشتریان اعمال می شود. همچنین تعداد فزاینده‌ای از افراد وجود دارند – فریلنسرها، کارمندان پاره وقت و پیمانکاران – که کار واقعی را بدون برچسب "کارمند" انجام می‌دهند. بدهکاری به دیگران می تواند یک کابوس باشد، به خصوص زمانی که نمی دانید چه زمانی و چگونه به آنها پرداخت کنید. احتمالاً واجد شرایط کسر تمام سودی که در وام مسکن خود می پردازید خواهید بود. تأخیرها برای مالیات دهندگان کانادایی مبالغ هنگفتی به عنوان بهره در مبالغ مورد اختلاف به همراه داشت. به یاد داشته باشید، بهره مرکب واقعاً در طول زمان افزایش می یابد. بسیاری از افراد این شکل از آماده سازی مالیات را نیز دوست دارند، زیرا تشکیل پرونده می تواند به صورت الکترونیکی به صورت رایگان انجام شود که معمولاً به این معنی است که اظهارنامه ظرف مدت کمی بیش از یک هفته دریافت می شود. متداول‌ترین پیشنهاد تنوع بخشی، تقسیم یک سبد بین سهام (که می‌تواند بازدهی بزرگ داشته باشد، اما می‌تواند ریسک بالایی نیز داشته باشد) و اوراق قرضه (اسنادهای خزانه‌داری که ریسک کم یا بدون ریسک دارند، اما کمتر از سهام پرداخت می‌کنند) است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشاوره مالیات لطفا از صفحه ما بخواهید.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما