خرید و قیمت قفل کتابی با ضمانت اصالت کالا ابزار مارکت

از ویژگی‌‌ بسیار مهم قیمت چکش، می‌‌توان به مشخص نبودن زبانه‌‌ی قفل اشاره کرد، و همین امر برش قفل با جنس فلزی را سخت می‌‌کند. بازه قیمتی قفل های ضد اسید و ضد برش از170،000تومان آغاز و بسته به
نوع جنس بکار رفته در آن قیمت نهایی قفل کتابی افزایش می یابد. 1.جنس بدنه قفل کتابی؛ این قفل ها در جنس هاب آلومینیومی، برنجی و فولادی در بازار وجود دارند که جنس فولادی قفل کتابی از دیگر متریال ها مرغوبتر و مقاوم تر بوده و در برابر ضربه استحکام لازم را دارد. این نوع قفل کتابی در دو سایز 90 و 100 میلی‌متر تولید و به بازار عرضه می‌شود؛ آلیاژ استفاده شده در بدنه این محصول از آهن مقاوم است که در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد. فروشگاه اینترنتی قفل‌لند با هدف دسترسی آسان و فروش محصولات باکیفیت ایرانی و خارجی با ارزانترین قیمت فعالیت خود را آغاز کرد.

  • تنوع و همه کاره بودن و ایمنی بالای قفل کتابی سبب شده این محصول از محبوبیت بالایی برخوردار شود.
  • برای مثال قیمت قفل کتابی ضد اسید که ایمنی بالاتری نسبت به انواع معمولی دارد، بیشتر خواهد بود.
  • استفاده از ساچمه های فولادی بجای زبانه های برنجی باعث ارتقای امنیت قفل در برابر اهرم شدن می شود.

خرید چکش ضد اسید ضریب ایمنی بالایی دارد؛ از آنجایی که یکی از راه های باز کردن قفل، تزریق اسید است این نوع قفل می توانند مقاومت بالایی در برابر اسید داشته باشد. قفل های کتابی یکی از پرکاربردترین قفل های قدیمی هستند که هنوز هم محبوبیت زیادی در میان مردم دارند. این درب ها را می توان بر روی هر نوع دری مانند درب مغازه یا درب های آکاردئونی استفاده کرد. این مدل قفل ها در انواع مختلفی ساخته شده و روانه بازارها می شوند اما از نظر ایمنی تفاوت زیادی با همدیگر دارند. برخی از این قفل ها ضد اسید و ضد دریل بوده و ضریب ایمنی بسیار خوبی دارند و برخی از آنها نیز به هیچ وجه ایمن نیستند. در این مطلب قصد داریم شما را با انواع قفل کتابی و نحوه نفوذ به آنها آشنا کنیم.

خرید 40 مدل سبد نان فانتزی [ طرحهای خاص و شیک ] با تخفیف

یکی از رایج ترین قفل های کتابی نوع دو شیار آنها میباشد، زیرا این مدل از قفل ها در عین حال که راندمان امنیتی بسیار بالایی دارند، قیمت های بسیار مقرون بصرفه ای نیز دارند. از جمله محصولات موجود در فروشگاه یراق ابزار می توان به خرید متر و قفل آویز اشاره داشت. ۲۰ابزار به عنوان فروشگاه اینترنتی (آنلاین) و تخصصی ابزار ، پیچ لوازم سفر چسب و … سعی دارد تا با ارائه محصولات با کیفیت و با ارزان ترین قیمت، لذت خریدی آسان و سریع را به شما خریداران گرامی هدیه نماید. قفل کتابی چینی با سایز متوسط در این قسمت قابل خریداری است که کیفیت به نسبت خوبی دارد. برای خریدهای تعدادی و عمده با شماره های پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا از تخفیف های خرید عمده در وبسایت ما بهره مند شوید.

برخی از قفل‌‌های جدید دارای مکانیسم‌‌های عملکردی هستند که تقریبا باز کردن آن توسط سارقین، صفر درصد است چرا که به طور مثال در اثر ضربه، اسید و یا کشیده شدن، قفل آن به هیچ وجه باز نخواهد شد و میله‌‌ی قفل خارج نمی‌‌شود. وزن قفل، نکته مهم دیگری است که هنگام خرید قفل کتابی، باید مد نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که قفل، صرف نظر از نوع آن، باید وزن زیادی داشته باشد. همچنین اطمینان حاصل کنید که هیچ خراش یا سوراخي روی سطح قفل وجود نداشته باشد. مهم ترین مزیت قفل‌های کتابی نسبت به سایر قفل‌ها استفاده کردن کلید تخت در آنها است این کلیدها نسبت به کلیدهای دندانه‌ای معمولی ایمنتر بوده و به آسانی کپی نمی‌شوند.

قفل کابلی موتورسیکلت

به همین دلیل، توجه به استحکام قفل ضروری است، تا سارقان نتوانند به راحتی آن را بشکنند. در این قسمت تلاش کرده ایم تعدادی از تصاویر قفل های مقاوم و با دوام ایرانی را به شما نمایش دهیم تا برای انتخاب انواع قفل های ایمن ایرانی بهترین گزینه را انتخاب کنید. اغلب از جنس فولاد و برنج است.بدنه قفل های کتابی باید بسیار مقاوم در برابر ضربه باشند زیرا محل قرارگیری ساچمه ها اندو اگر بدنه ضعیف باشد با یه ضربه ای محکم شکسته و نیاز نسیت که سارقاز به سیستم قفل مرکزی آسیب بزند. یکی دیگر از مواردی که خیلی به محبوبیت  چکش کمک کرد ، استفاده از حفاظ های آکاردئونی بود.سارقین خیلی راحت با قیچی آهنبر یا دستگاه برش می توانند سریع قفل گوشواره ای برش دهند اما به علت پوشش حدودی زبانه قفل کتابی باعث می شود که نتوان به  راحتی قفل را باز کرد.

قفل کتابی

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما