در ایران نمونه های کمی از انواع دایرکتوری وجود دارد اما به جای آن از سایت های خبری و آگهی و رپورتاژ آگهی برای درج لینک می توان استفاده کرد. توضیحات بخش content هنوز کامل نشده است و فقط بخش off site را کمی توضیح دادیم و همچنین، تجمیع، قرار دادن محتوا و لینکسازی خارجی در تئوری و عمل. سعی کندد محتوایی را که برای سایت خود تولید می کنید، کامل تر از محتوای سایر رقیب هایتان باشد. اما اگر می خواهید عملکرد SEO خود را افزایش دهید ، باید اطمینان حاصل کنید که بطور پیوسته بک لینک با کیفیت بالا به وب سایت خود ، بهتر و سریعتر از رقابت خود کسب می کنید. برای اطمینان بیشتر میتوانید دورۀ آنلاین بازاریابی دیجیتال را سرچ کنید، بهسادگی و به کمک تمرینات و توضیحاتی که در جلسات گذشته به شما داده شد در ویرگول تمرین کنید تا زمانی که بکلینک ایجاد شد و بالا آمد، مشاهده کنید که لینکسازی Made بسیار تأثیرگذار است. This content was generated with the help of GSA C ontent Generator Demoversi on.
ببینید، یکی از فرآیندهای تخصصی در دنیای سئو خارجی، استراتژی بک لینک است. لینک سازی داخلی یعنی ایجاد بک لینک میان صفحات یک سایت. مقالاتی را ایجاد کنید که ارزش لینک دادن داشته باشد یا اصطلاحا (Linkable Asset) باشند. ما درخصوص رپورتاژ بهطور خاص صحبت خواهیم کرد، ولی در این بخش نحوۀ رپورتاژ دادن را مرور میکنیم. نحوۀ لینک دادن و انتخاب عبارت و انتخاب سایت برای انجام رپورتاژ جزئیاتی دارد که در جلسات بعدی گام به گام آموزش خواهیم داد. افرادی را که در ذهن دارید که احتمال این را دارد که دوست داشته باشند با شما ارتباط ایجاد کنند را لیست کنید و مجموعه ای از وبلاگ نویسان را در صنعت کاری خود جمع کنید .سپس با آنها ایجاد رابطه کنید از طریق شبکه های اجتماعی همانند توییتر و … همه ما با مفهوم سئو آشنا هستیم و میدانیم که سئو، مجموعه ای از فعالیت هایی است، که برای بهبود عملکرد سایت و دیده شدن هر چه بهتر آن انجام می شود. بک لینک دائمی بسیار بهتر و به صرفه تر از بک لینک اعتباری می باشید. در ادامه به معرفی انواع استراتژی لینک سازی خارجی می پردازیم.
روش های مختلفی برای لینک سازی خارجی وجود دارد که در ادامه با هرکدام آشنا می شویم و گفته می شود که چگونه بسازید. قبلا گفته بودید که گوگل ورودی هایی که از سوشال میات برای سایت رو خیلی دوست داره و توجه خاصی بهشون داره ، حالا اگر ما بیایم مثلا utm اینستاگراممونو برداریم و لینک هایی که در جاهای مختلف قرار میدیم رو همون utm بذاریم عملا از هر جا که کلیک زده میشه به سمت سایت ما یک ورودی از سوشال مدیا اینستاگرام حساب میشه اما در واقعیت اینطور نیست. http://xseo.ir/link-building/ گوگل با این مورد گول میخوره یا اینکه بجز utm راه تشخیص دیگری برای این داره که بفهمه ورودی ما از اینستاگرام نیست ؟ مهمترین مفهومی که باید آن را درک کنید این است که، همانطور که گوگل می گوید: اگر شما بتوانید از وب سایت های دیگر لینک خارجی بگیرید، احتمالا رتبه بندی محتوای شما درباره ی کلمه کلیدی مورد نظرتان بالا می رود. Data was g enerated with GSA Content G enerator Demov ersi on.
سئو را به 3 قسمت: سئو تکنیکال، سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم بندی می کنیم و هم اکنون در مورد قسمت سوم (سئو خارجی) قراره با هم اطلاعات جامعی کسب کنیم. طبیعتا گوگل لینک هایی که از وب سایت های اسپم داده می شود را به آن اهمیت نمی دهد. از دیدگاه گوگل و سایر موتور های جستجو بک لینک ها مانند یک رأی اعتماد هستند. برخی معتقدند که لینک Made خیلی تأثیرگذار نیست، اما این برداشت صحیح نیست. https://xseo.ir حالی که لینک های برگشتی به طور کلی مطلوب هستند، اما همه Backlink به یک اندازه ارزشمند نیستند. و این که گوگل ظاهراً روش های رتبه دهی به سایت ها رو تغییراتی داده ، از یکی از دوستان شنیدم که دیگه بک لینک اولویت چندانی نسبت به گذشته نداره آیا این درست هست ؟ به عنوان مثال هزینه خرید بک لینک در بعضی از وب سایت ها از هزار تومان شروع میشود و تا چند ده میلیون تومان ادامه دارد . وقتی یک بک لینک از طراحی وب سایتی به دست می آید که محتوایی مرتبط به محتوای طراحی سایت شما دارد و مرتبط به صنعت کاری شماست، موتور های جستجو آن را می فهمند. این لینک های خارجی معمولاً در قالب یک لینک با نام تجاری سایت، نام محصول یا همچنین کلمات کلیدی مهم، به سایت دیگری ارجاع می دهند.