برای تصمیم گیری در مورد یک تبلیغ خوب چه نکاتی را باید در نظر داشته باشیم؟

[ad_1]

نوشتن الف گزارش های تبلیغاتی خب در وهله اول باید یک نقد بی طرفانه نسبت به محصول مد نظر داشته باشید و در وهله دوم ناخودآگاه باید در ذهن مخاطب نفوذ کنید و نکات مثبت محصول را در ذهن مخاطب حفظ کنید. در این مقاله سعی داریم تمام نکاتی را که برای نوشتن یک گزارش خوب نیاز دارید به شما آموزش دهیم تا پس از مطالعه این مطالب بتوانید گزارش تبلیغاتی نسبتا خوبی برای ارائه محصول خود بنویسید. پس با ما همراه باشید

نکات مهم برای نوشتن یک گزارش آگهی خوب:

تا بتوانیم یکی کنیم گزارش های تبلیغاتی خوب بنویسید بهتر است به یک سری نکات اساسی اما بسیار مهم توجه کنید و سپس شروع به نوشتن مطالب مورد نظر کنید. در اینجا شش نکته کلیدی در نوشتن یک گزارش آگهی وجود دارد:

مرحله 1 – هدف خود را پیدا کنید

با توجه به اینکه نوشتن یک رپورتاژ آگهی خوب مانند سایر نشریات نیست، ابتدا باید مخاطبان هدف خود را شناسایی و تجزیه و تحلیل کنید. زمانی که رفتار و هدف مخاطب خود را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید، می توانید از نقاط ضعف مخاطبان خود بهره ببرید، نیازهای آنها را بدانید و با رفع نیازهای مخاطب، محصول خود را به آنها ارائه دهید و در نهایت آنها را بفروشید.

مرحله 2: بهترین عنوان را انتخاب کنید!

اکنون که بر مراحل پیش‌نویسی مسلط شده‌اید، باید مخاطب را وادار کنید تا روی محتوای شما کلیک کند و محتوای شما را بخواند و این تنها در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که عنوانی جذاب برای متن خود انتخاب کنید.

نکات ساده برای نوشتن یک عنوان جذاب:

سعی کنید هنگام نوشتن عنوان، موضوع اصلی را خیلی واضح تعریف کنید و کلمات را طوری کنار هم قرار دهید که خواندن آن ریتم خاصی در ذهن مخاطب ایجاد کند و متن را از قبل، اگر قبلا عنوان خود را نوشته اید، همراهی کند. متن من از کلماتی مانند بهترین، فوق العاده و … استفاده کردم و به این نتیجه رسیدم که دانستن اینکه این کلمات در محتوای تبلیغاتی استفاده می شود صحیح نیست زیرا این کلمات حس تبلیغات را در محتوا القا می کنند و به دلیل اینکه تبلیغات چندان جالب نیست. به مخاطب امروزی می‌رسد و در نتیجه محتوای شما را نمی‌خواند و شما به راحتی مشتری خود را از دست خواهید داد.

مرحله 3: خلاصه ای بنویسید

اکنون که مخاطب شما با خواندن تیتر متقاعد شده است که متن شما را بخواند، باید در ابتدای متن با مخاطبان خود کار کنید تا آنها تا انتهای متن شما را همراهی کنند. قبل از خواندن تمام مطالب شما، مخاطب ابتدا شروع به خواندن سی یا چهل کلمه اولی می کند که به آنها می گویید و تصمیم می گیرد که آیا به خواندن مطالب شما ادامه دهد یا نه.

مرحله 5: متن خود را هدفمند بنویسید

در هنگام نوشتن این مطلب باید تمام توجه خود را به این نکته معطوف کنید که مخاطب در هنگام مطالعه جایی از مطالب ایده خود را از دست ندهد، پس بهتر است نکته طلایی که در مطالب قبلی به آن اشاره کردیم، جذاب و جذاب است را به خاطر بسپارید. . محتوای معنادار که شامل 70 درصد مطالب مفید و پاسخگوی نیاز مخاطب و 30 درصد آن تبلیغات است.

هنگام نوشتن متن اصلی سعی کنید تعداد کلمات استفاده شده را فقط از 800 کلمه به 1000 کلمه افزایش ندهید. نکته طلایی دیگر برای نوشتن یک رپورتاژ آگهی خوب این است که سعی کنید مخاطب خود را درگیر کنید. حتما در خود شنیده اید و دیده اید که اکثر ما این کار را با حس خرید انجام می دهیم و بسیار کم پیش می آید که از منطق خود در خرید استفاده کنیم پس سعی کنید مخاطب را درگیر کنید و حسی دوستانه در آنها ایجاد کنید.

از این حس دوستی استفاده کنید و مشکلات احتمالی را به مخاطب بیان و شناسایی کنید و در نهایت محصول خود را به آنها ارائه دهید، به مخاطب بگویید راه حل پایان دادن به این مشکل استفاده از محصول شماست، اگر ایده ای دارید فرآیندی برای نوشتن دارید. داستان. سعی کنید از این قدرت مغز برای نوشتن یک گزارش تبلیغاتی خوب استفاده کنید. مطمئن باشید پاسخ بی نظیری دریافت خواهید کرد که در این صورت مردم به برند شما علاقه مند می شوند و در نتیجه فروش محصول شما افزایش می یابد.

از تصاویر مختلف استفاده کنید

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که متن بدون تصویر بر ۸۰ درصد افراد تأثیر نمی‌گذارد، بنابراین یک عکس به محتوای خود اضافه کنید. قرار دادن تصویر در وسط متن اثرگذاری متن را در ذهن مخاطب افزایش می دهد.

استفاده از بین عنوان ها را فراموش نکنید

برای تاثیرگذاری بیشتر متن سعی کنید از عناوین متنوع و جذاب در بین مطالب استفاده کنید. متن های طولانی می توانند مخاطب را چنان خسته کنند که از خواندن گزارش شما پشیمان شوند.

مرحله آخر: مخاطب را وادار کنید تا از تکنیک حمایت در عمل استفاده کند!

همانطور که گفته شد، باید عنوانی بنویسید که مخاطب روی آن کلیک کند و به خواندن ادامه دهد. اکنون باید مردم را به انجام کاری دعوت کنیم. در اینجا شما به مخاطبان خود آرامش می دهید و 80 درصد از مخاطبان احتمالاً به تماس شما برای انجام این کار پاسخ مثبت می دهند. نیازی نیست مخاطبان خود را به این کار خیلی واضح و به زبان اجباری دعوت کنید، کافی است لینک سایت یا لینک فروش محصول مورد نظر خود را در انتهای مقاله خود منتشر کنید و بهتر است بلافاصله این لینک را منتشر کنید. . و البته تعداد کمی را در متن خود بگنجانید.

نکات پایانی

به عنوان نکته پایانی لازم به ذکر است که رپورتاژ تبلیغات خوب و هدفمند محتوایی است که در صورت حذف لوگو، نام تجاری و دعوت به وب سایت خود، محتوا همانند سایر مطالب سایت مورد نظر خواهد بود.

به عنوان نکته بعدی، مطمئن شوید که قوانین گوگل را زیر پا نمی گذارید، به خصوص این قانون که بهتر است در ابتدای رپورتاژ آگهی خود به «گزارش آگهی» اشاره کنید.

همچنین در هنگام استفاده از بک لینک تعادل برقرار کنید، در غیر این صورت منجر به امتیاز منفی و افت آمار سایت شما می شود.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما